Od stycznia 2025 roku Philips Batteries otrzyma oficjalne rekomendacje FC Barcelony, a pierwszym krokiem w nowym partnerstwie będzie kampania online, zaplanowana na pierwszy kwartał tego roku. W kampanii wystąpią piłkarskie legendy klubu, takie jak Robert Lewandowski, Frenkie de Jong, Jules Koundé, Raphinha i Dani Olmo.
Logo FC Barcelony znajdzie się również na opakowaniach produktów Philips Batteries, a także w materiałach reklamowych w punktach sprzedaży i innych działaniach marketingowych.
TP Vision, odpowiedzialne za projektowanie, produkcję i sprzedaż telewizorów, sprzętu audio oraz akcesoriów marki Philips, jest strategicznym partnerem FC Barcelony od maja 2023 roku. Logo Ambilight TV widnieje na koszulkach pierwszej drużyny oraz jest eksponowane na stadionie, docierając do milionów widzów na całym świecie.
Mike Shiel, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Philips Accessories w TP Vision, skomentował nową współpracę:
„Cieszę się, że Philips Batteries dołącza do naszej wyjątkowej współpracy z FC Barceloną. Wierzę, że sukces w branży akcesoriów zależy od trzech czynników: silnej marki, doskonałych produktów i solidnych partnerów. Dzięki współpracy z FC Barceloną, jednym z najbardziej rozpoznawalnych klubów świata, Philips Batteries spełnia wszystkie te kryteria.”
Partnerstwo TP Vision i FC Barcelony to przykład synergii między światem sportu a nowoczesnymi technologiami. Połączenie globalnej rozpoznawalności klubu z wysoką jakością produktów marki Philips pozwala obu stronom budować wzajemne korzyści i docierać do szerokiego grona odbiorców. Dzięki tej współpracy FC Barcelona zyskuje nie tylko kolejnego strategicznego sponsora, ale także dodatkową dawkę „energii” w postaci niezawodnych baterii Philips.