Program AVA Digital Awards, organizowany przez Association of Marketing and Communication Professionals (AMCP) od ponad 30 lat, honoruje wybitnych specjalistów oraz zespoły zajmujące się planowaniem, projektowaniem i realizacją kampanii cyfrowych. Samsung wyróżnił się w konkursie dzięki swojej kompleksowej strategii marketingowej, łączącej:
Wszystkie te elementy zostały wykorzystane do pokazania, jak SMB stosują technologie wyświetlaczy Samsung w swoich biznesach, osiągając indywidualne cele rozwoju.
W ramach kampanii Samsung zaprezentował historie sukcesu kilku firm, które efektywnie wykorzystują jego technologie:
Zaangażowanie Samsung w promocję SMB przełożyło się na ponad 1 milion wyświetleń i 30 tysięcy interakcji w mediach społecznościowych. Kampania znalazła się również w prestiżowych publikacjach, takich jak "Commerce Magazine", oficjalnym piśmie Commerce and Industry Association of New Jersey (CIANJ).
Samsung, jako część kampanii, zorganizował konkurs oraz promocję świąteczną, w ramach której nagrodził firmę Big Spoon Creamery z Alabamy. Ta rzemieślnicza lodziarnia otrzymała profesjonalny telewizor Samsung Pro TV oraz roczną subskrypcję na Samsung VXT – kompleksowy system zarządzania treścią na ekranach cyfrowych.
Samsung konsekwentnie angażuje się we wspieranie małych i średnich firm poprzez innowacyjne technologie wyświetlaczy. "Jako wieloletni partner SMB, ta kampania była dla nas doskonałą okazją do zaprezentowania wielu niesamowitych przedsiębiorców korzystających z naszych rozwiązań" – powiedział Sukhmani Mohta, dyrektor ds. marketingu w dziale wyświetlaczy Samsung Electronics America. "Jesteśmy dumni, że mogliśmy zdobyć Złoto w AVA Digital Awards i jednocześnie wzmocnić rozpoznawalność marek naszych klientów".
Nagroda ta potwierdza, że Samsung nie tylko dostarcza nowoczesne technologie, ale również aktywnie wspiera rozwój biznesów swoich klientów na globalnym rynku.